Dowód zakupu.


Do każdego zamówienie jest dołączony dowód zakupu towaru czyli paragon, który
należy zachować. Ponieważ tylko na jego podstawie może być uwzględniona
reklamacja czy zwrot towaru.

Na życzenie klienta wystawiamy fakturę VAT.


Jak zamawiać:

1.
Zamówienia są przyjmowane tylko za pośrednictwem naszego sklepu on-line!

2.
Aby dokonać zamówienie należy zarejstrować się (założyć konto) na naszej stronie internetowej www.asgshop.pl



3.
Po dokonaniu zakupów (wybór produktów i ilość sztuk) należy kliknąć przycisk - do koszyka -

Automatycznie ukaże się ilość sztuk oraz wartość zamówionych towarów w koszyku

Produkty można usunąć z koszyka naciskając --usuń-- przy danym produkcie.
Jeśli zawartość koszyka jest poprawna należy kliknąć w napis --do kasy--

Następnie klient jest poinformowany o kosztach przesyłki, które zostały
automatycznie naliczone przez nasz sklep względem wagi oraz kwoty zamówionych towarów.
Dodatkowo ukaże się pole gdzie będzie można wpisać wszystkie uwagi
lub pytania dotyczące zamówienia.

Po potwierdzeniu zamówienia zostanie wysłana kopia zamówienia na
e-mail podany przy rejestracji.



  Formy płatności:

Zapłaty za zamówione Towary można dokonać z użyciem jednego z poniższych sposobów płatności:

1.
Gotówką
- w przypadku odbioru osobistego

Odbiór osobisty jest możliwy od poniedziałku do piątku 
(w godzinach od 10:00 do 13:30 lub od 16:00 do 17:00) 
po wcześniejszym złożeniu zamówienia w sklepie on line i 
otrzymaniu informacji, że zamówienie jest gotowe do odbioru!

2.

Za pobraniem - czyli osobiście, gotówką w przypadku dostarczenia zamówienia za pośrednictwem Firmy Kurierskiej lub Poczty Polskiej.

3.
Przelewem bankowym - za pomocą konta w bankowości elektronicznej swojego banku na konto sprzedawcy:


4.
Płatność online kartą płatniczą (płatności obsługuje firma eCard S.A.)

Dostępne formy płatności: Karty płatnicze:
  • Visa
  • Visa Electron
  • MasterCard
  • MasterCard Electronic
  • Maestro
Sprzedawca zastrzega sobie prawo do udostępnienia innych form płatności na podstawie indywidualnych ustaleń z Użytkownikiem.
W przypadku wybranych Towarów Sprzedawca zastrzega sobie możliwość wyłączenia niektórych sposobów dostarczenia zamówień
lub form dokonania zapłaty za zamówienie.


Koszty Przesyłki.

zobacz pełną tabelę opłat

Zakupy w systemie ratalnym Santander

Aby dokonać zakupu na raty wystarczy złożyć zamówienie w sklepie on line.
Przy finalizacji zamówienia należy:

- wybrać formę płatności przelew
- zaznaczyć ptaszkiem kratkę "Kupuję na raty poprzez system ratalny Santander"
- zapoznać się z procedurą i odznaczyć "Zapoznałem się z procedurą udzielenia kredytu ratalnego Raty Santander".
- wysłać zamówienie a następnie wypełnić on-line wniosek ratalny na stronie eraty.pl,
na którą nastąpi automatyczne przekierowanie po złożeniu zamówienia.

Po otrzymaniu zamówienia, sprawdzamy dostępność produktów
i jeżeli wszystko jest na stanie wysyłamy potwierdzenie do Żagla.

W tym momencie Santander kontaktuje się z Państwem i jeżeli Państwa wniosek jest rozpatrzony pozytywnie
wysyłają do Państwa kurierem umowę do podpisu.
Kurier zjawia się w kolejnym dniu roboczym, podpisują Państwo umowę
i zostaje ona zabrana przez kuriera.
Po podpisaniu przez Państwa umowy otrzymujemy informację od Żagla, że możemy zwalniać towar.

Sprzedaży ratalnej nie podlegają kulki, gaz, kapsuły CO2, smary, prasa i produkty z materiału jak
kamizelki, ładownice, plecaki, umundurowanie itp.
Sprzedaży ratalnej nie podlegaja również koszt przesyłki.
Po podpisaniu umowy przesyłamy na Pana mail dane do przelewu ewentualnych kosztów przesyłki
i ewentualnej pierwszej wpłaty.


Aby uzyskać informację, kliknj w poniższy baner:




Czas realizacji zamówień.


Czas realizacji zamówienie to 2 dni robocze od
momentu otrzymania zamówienia.
Jest to okres potrzebny na przygotowanie i wysłanie przesyłki,
w który nie wlicza się czasu dostarczenia przesyłki!

Zapeniamy, iż staramy się realizować zamówienia jak najszybciej
.

Jeżeli dojdzie do sytuacji gdy z zamówionych produktów nie ma obecnie na stanie
kontaktujemy się ągu tych dwóch dni w celu
poinformowania o brakach i ewentualnych opcjach dalszej realizacji zamówienia.


Produkty na zamówienie.


Niektóre produkty w naszej ofercie są dostępne tylko na indywidualne 
zamówienie. Znajduje się przy nich informacja o wydłużonym czasie realizacji zamówienia :

„Czas realizacji zamówienia do ok.… dni”

Czas realizacji zamówienia na te produkty nie jest precyzyjnie określony, ponieważ 
nie zawsze produkty są dostępne u naszego dostawcy.

Zatem czas realizacji może się wydłużyć. W takim przypadku 
dziękujemy za cierpliwość i zrozumienie. Opóźnienia nie wynikają z naszej winy.

W przypadku zamówienia produktów przy których zajduje się w/w opis wymagana jest zaliczka w wysokości 10% wartości towaru.
Klient może zrezygnować z zamówienia, z pełnym zwrotem zaliczki
w przypadku kiedy sprowadzenie towaru znacznie przekracza wyznaczony termin.
W przypadku terminowego sprowadzenie towaru i rezygnacji klieta z zamówienia zaliczka nie jest zwracana.


Gwarancja.

Wszystkie informacje na temat udzielanej gwarancji znajdą Państwo TUTAJ


Jeżeli masz jakiekolwiek pytana dotyczące gwarancji prosimy o kontakt:
info@asgshop.pl


Twoje konto

Po kliknięciu w "Twoje konto" można zapoznać się szczegółowo
z wszystkimi dotychczasowymi zamówieniami.

Dodatkowo można edytować dane teleadresowe oraz zmienić hasło...

Życzymy udanych zakupów.
Załoga ASGShop-u